REGISTRACIJA DRUSTVA

Jaka Mele jack na ro.zrsss.si
Pet Feb 21 09:10:46 CET 1997

| Na seznamu smo: Miha Tom"si"c, Jaka Mele, Dragan Nedeljkovi"c,
| Matja"z Perme, Primo"z Peterlin, Eduard Pohl, Du"san Mati"c, Matja"z
| Godec, Edi "Suc in Jure Koren.

Vceraj sem bil pri notarju(ki). Tam sem srecal se Primoza :)
Podpisalo pa nas je torej do vceraj 15.00 stirje (jaz, Mike, Dragan in
Primoz). Dajmo ostali, zmigajte se. Odprto imajo mislim da do 16 ure,
skratka evropski delavni cajt, zadeva je pa v 12. nadstropju TR3 (pri
maxiju, una velika ex-iskra stavba - zdaj ibm - z displejem na strehi) :)

Matjaz, Eduard, Dusan, Matjaz in Jure, ajmo, ajmo! :) Da ste do srede
vsi podpisali!

       						bye, Jack

 Jaka Mele         | jaka.mele na arnes.si    | Those who do not understand Unix
 ARNES, Jamova 39  | Tel: +386 61 125-1515 |   are condemned to reinvent it,
 SI-1000 Ljubljana | Fax: +386 61 125-5454 |             poorly.
     Member of Linux User Group Of Slovenia   http://www.zrsss.si/~lugos/

Dodatne informacije o seznamu Starilist