Tezave z PPP-jem (fwd)

Jaka Mele jack na ro.zrsss.si
Sre Feb 19 08:07:17 CET 1997

---------- Forwarded message ----------
Date: Tue, 18 Feb 1997 19:24:53 +0100
From: Blaz Podrzaj <blayo na mailhost.net>
To: jaka.mele na guest.arnes.si
Subject: Tezave z PPP-jem

Yo!

Ti, mam tezave.
Kr naenkat mam probleme ce hocm z Linux-om na Arnes-ou PPP.
Ne uporablam nobenih skript ker mi telefonska linija tko sux da nima smisla
(sploh mi ne prepozna busy tona itd.) ampka grem gor najveckat tko da pozenem
minicom (tolk da se zadeva skonekta), ga ugasnem in pozenem pppd /dev/modem
(mam valda tut nastavlen use prou v /etc/ppp/options). Zdej pa tko, do pred
kratkim je use lepo funcioniral (ze ksn let pa pou), zdej pa ucasih kr noce
gor. Ce grem gledat z ifconfig, se vid da hodjo paketki sm pa ke (/dev/ppp0)
ampak PPP se pa ne posatau. MTU mam na 576 se mi zdi ampak tm kr kaze skos
1500 (sej u tistih primerih, ka se zadeva skonekta mi lepo kaze 576). Enkat
mi je v syslog napisal da ne more postaut zadeve zato ka linija ni 8 bitna al
neki tazga (samo enkat mi je to najavl) pa ene parkat mi je clo IP dolocl v
vecino primerih pa se tega ne...

Dej ce mas ksno idejo al pa ce si se ze kdaj soocu s podobnim problemom mi
plz sporoc (cimprej), ker je tole full nasty...

lp,

BlaYO

Dodatne informacije o seznamu Starilist