[ LUGOS ] Se nekaj o FTP transferu

David Klasinc bigwhale na capybara.sk-pttsc.lj.edus.si
Pon Dec 8 15:22:46 CET 1997

On Mon, 8 Dec 1997, Blaz Podrzaj wrote:

> Ah lepo te prosim...barva izolacije pa res nima veze z nicemer...
> je pac samo zato da se zice laze locijo...btw jaz ti naredim
> kabel iz samih rdecih zic pa ne bo zato nic slabsi od onega
> z zicami v vec barvah...

 Poglej malo nazaj, je Danilo ze odgovoril na to vprasanje... Barve imas
take zato, da pravilno kabel naredis, ker je vazna razporeditev parov na
konektorju... :) Ni vseeno ali je prvi pin zeleni ali plavi... *scratch* V
bistvu mora bit oranzno-bela zila prva.. :)

 Blaah! OFF-TOPIC!

David!

"To wildly go, where no whale has gone before!"

Dodatne informacije o seznamu Starilist