[ LUGOS ] ip masquerading

Hob hob na phobos.fov.uni-mb.si
Pet Dec 5 23:23:42 CET 1997

On Fri, 5 Dec 1997, David Klasinc wrote:

>  *shrug* Vseeno z IP_MASQ... Zakaj sploh IP_MASQ potem? A ni to potem
> isto, kot ce nimas IP_MASQ? *scratch*, razen ce nebi rad zamaskiral vseh
> racunalnikov razen enega... Pa se to, bi se po mojem dalo narest samo z
> ipfwadm...
Naceloma je vseeno tut ce je brez IP_Masquerading. Ampak routing ne pride
v postev, host pa mora imeti IP moje poddomene z masko 255.255.255.0, ce
ne se bo router pritozu kaj za ene pticke mu spuscam na njegov naslov :))

> Blah!, Cedalje manj vem, kaj bi sploh rad naredu... ;>

Hmm ce orisem samo problem, pa si odmislimo IP masquerading..

PRVI_HOST(eth0) -> intranet -> (eth1)DRUGI_HOST(eth1+eth0:0) -> Internet

Taka je shema mreze. Obe masini sta linuxa, poljubno konfigurabilna.

Zelim pripeljat PRVI_HOST na internet, pod deviceom eth0:0 - to je ALIAS.

Zdej je pa res ocitno kaj hocem :))

Hob

Dodatne informacije o seznamu Starilist