[ LUGOS ] Se nekaj o FTP transferu

Blaz Podrzaj blayo na mailhost.net
Pon Dec 8 15:04:01 CET 1997

Yo!

> From: David Klasinc

> Erm, ja to si povedal ze prej... Vem.. Potem si pa rekel, c3e je mogoce
> razlog za pocasno delovanje ftpja nalaganje kernela z diskete... In jaz
ti
> hocem povedat, da imas kernel tako ali tko v ramu, da tista disketa, ko
je
> nalozen nima veze...

Ma to jaz vem...gre zato da je kernel 386 optimized in vsa konfiguracija
na tej disketi je rescue optimized se pravi je lahko to vzrok majhnega
transfera...

Ce pac jaz taisti kernel nalozim v ramdisk, bo se vedno ostal
386 optimized...se ti ne zdi...samo zanima me kaj mislis ti
glede teh 4MB rama...je to zadosti...jaz mislim da je...

lp,

BlaYO

Dodatne informacije o seznamu Starilist