[ LUGOS ] Problemi s compilerjem (fwd)

Jernej Kovse jernej.kovse na uni-mb.si
Sob Dec 20 22:03:12 CET 1997

On Sat, 20 Dec 1997, Boris Benko wrote:

> Mogoce se ena stvar, ki je mene mucila. Imel sem RH z starim kernelom,
> potem sem vzel novi kernel, ga prevedel na svoji najhitrejsi masini, ter ga
> instaliral na pacasnejso masino... Na /usr/src/linux na pocasnejsi masini
> pa nisem skopiral sourceja od kernela. Nakar sem pri kompilaciji na
> pocasnejsi masini zacel dobivati neke cudne varninge, kar se mi prej ni
> dogajalo. En del kode, ki je bil v asemblerju pa se mi sploh ni prevedel.
> ???
>
> Ko sem source najnovejsega kernela skopiral na /usr/src/linux, je delalo
> [...]

Vecinoma mislim, da gre za nezdruzljivost sablon oz. templatov pod
kompajlerji visjih verzij. Z kompajlerjem starim tri leta dobim kodo,
ki dela ok. Novejsi kompajler pa se buni. Kot da bi takrat, ko se
je g++ zacel malo razvijat in so ga portali na razne platforme morali
delat kaksne kompromise in so dolocene stvari (system dependent)
pometali ven. To je po mojem zelo maloverjetna razlaga. Ve kdo
boljso...

Jernej

  Jernej Kovse       E-mail: jernej.kovse na uni-mb.si
  Simekova 22           WWW: http://www2.feri.uni-mb.si/~jernej
  2000 Maribor
  Slovenia                 CS Student
                      University of Maribor
     Faculty of Electrical Engineering and Computer Science