[ LUGOS ] boot/root diskete

Blaz Podrzaj blayo na mailhost.net
Pon Dec 8 15:19:32 CET 1997

Yo!

> From: Metod Kozelj

> Nazadnje, ko se je pri meni bootanje ustavilo pri 'VFS mounting root' je
> bil problem v tem, da sem 'ELF support' (pomotoma) prevedel kot modul.

Ja pri meni je ELF support sigurno v kernelu (100% positive)...

> Morda pa bi bilo dobro imeti vsaj kaksne cisto osnovne stvari staticno
> linkane?

Jah tako imam sedaj. Samo problem je da bi rad na disketo spravil
cim vec. Tako imam sedaj v bistvu a.out dinamicno zlinkane vse zadeve
(default pri Slackware boot disketah), razen telneta in ncftpja, ki
sta staticna in zasedeta en 350kB drugi pa 450kB :(

Ma rad bi vse binarije ter librarije prekopiral kar s svojega sistema
ker pa je sistem ELF naj bi bla tudi boot disketa ELF...

Ne da se mi vseh sorsou pobirat pa prevajat staticno ali a.out...

Zanima me, ce si sam ze kdaj naredil ELF boot disketo?
Ali pa jo je mogoce kdo drug?

lp,

BlaYO

Dodatne informacije o seznamu Starilist