[ LUGOS ] Se nekaj o FTP transferu

David Klasinc bigwhale na capybara.sk-pttsc.lj.edus.si
Pon Dec 8 12:53:34 CET 1997

On Mon, 8 Dec 1997, Blaz Podrzaj wrote:

> Ja :) bom najel FBI preverijo kable da se notri slucajno
> ne skrivajo kaksni transfer jamerji :) Kar se pa tice
> baru je pa tko...komunisti majo raje rdece, belogardisti
> bele, fasisti pa crne :)
>
> Za moje pojme barva kabla ne vpliva na transfer :)

 O ja pa vpliva... Ne glede, na to da je kabel pin to pin je se zmeraj
vazno kako obrnes zile v kablu... In ce nimas prav obrnjenih, lahko pride
do motenj med prenosom et, etc, in hitrost pade... Se pravi so barve kar
zelo vazne...

David!

"To wildly go, where no whale has gone before!"

Dodatne informacije o seznamu Starilist