[ LUGOS ] Se nekaj o FTP transferu

David Klasinc bigwhale na capybara.sk-pttsc.lj.edus.si
Pon Dec 8 12:51:11 CET 1997

On Mon, 8 Dec 1997, Blaz Podrzaj wrote:

> Ja...masina ima 8MB ram-a, 4MB gre za ramdisk...se pravi jaz bi takole
> nastavil enacbo 8-4=4...in odgovor se glasi: Za delovanje sistema ti ostane
> 4MB rama :)
> *shrug* :)

Erm, ja to si povedal ze prej... Vem.. Potem si pa rekel, c3e je mogoce
razlog za pocasno delovanje ftpja nalaganje kernela z diskete... In jaz ti
hocem povedat, da imas kernel tako ali tko v ramu, da tista disketa, ko je
nalozen nima veze...

> Malo zajebancije mora biti :)Vcasih me tale lista zelo nasmeji :)
I wonder why...

David!

"To wildly go, where no whale has gone before!"

Dodatne informacije o seznamu Starilist