[ LUGOS ] RH 5.0

Miha Tomsic Mike miha.tomsic na fmf.uni-lj.si
Pet Dec 19 18:32:01 CET 1997

	Hojla!

On Thu, 18 Dec 1997, Metod Kozelj wrote:
> Hja, ocitno z RH5.0 res ni vse kakor bi moralo biti. Menda so tezave z
> libc (ki je nek release knjiznice glibc2). Nima vseh funkcij (pravilno)
> implementiranih ...
> Na mailing listi za squid proxy program so tudi ze jamrali, da ne dela
> prav ...

Se ena cvetka iz 5.0:
- nekdo mi je potozil, da mu ne dela loopback (127.0.0.1)

Vesel sem, da ga nisem instaliral. Bom pocakal na 5.1 ali kaj
podobnega... Bolj ko postaja instalabilen, bolj je bugast in prehitro
izdan. Misel je sicer hereticna, ampak se mogoce spominjate Win95?

	Bye, Mike...

 - Miha Tomsic Mike -- C. na postajo 55 -- 1351 Brezovica pri Lj. -- SLOVENIA -
 - home-made -- electronics -- music -- industrial -- physics -- net -- linux -
 - phylosophy -- poetry -- arts ---- Lower Parts of Abdomen ---- Josef Banale -

Dodatne informacije o seznamu Starilist