[ LUGOS ] need help ...

Iztok Heric Iztok na creativ.si
Čet Dec 18 14:15:23 CET 1997

Pozdrav!

Milan Mati} wrote:
>Sam fora je v tem, da jst sedaj se nebi instaliral petke, pa sem moral
>ker je v trenutku ko se je prikazal LILO vse zamrznilo ..

Joj, skoda!! :-)
Vedno je dobro imeti pripravljeno eno boot disketo s kernelom (in pa po
moznosti se kako boot/root disketo).
V tem primeru je najverjeteje bil poskodovan le zagonski sektor ali
kernel (ker se je najbrz masina pac "sesula" nepricakovano ali celo med
delom diska?).
To, da se Linux (LILO) vec ne zboota (dobis LI-), se lahko tu in tam zgodi.
Kernel disketa bi tu 100% resila situacijo.
Naredis si jo recimo z:
dd if=/boot/vmlinuz of=/dev/fd0
            ?.. ali pac aktualni kernel

Ce se ti kdaj spet zacne ustavljati bootanje, zazeni sistem s te diskete.

Mogoce bi bilo se dobro narediti (res pa ni nujno) se boot/root disketo
(s to lahko se resis podatke ali usposobis ze precej zavozen sistem).
Vec je v /usr/doc/HOWTO/Bootdisk-HOWTO (.gz)

Iztok Heric <Iztok na creativ.si>

Hiroshima '45  Chernobyl '86  Windows '95

Dodatne informacije o seznamu Starilist