[ LUGOS ] Internal Compiler Error

Boris Benko Boris.Benko na telekom.si
Čet Dec 11 09:13:31 CET 1997

Jernej Kovse wrote:

> Pozdravljeni,
>
> Je kdo kdaj pri kompajliranju (g++) ze kdaj dobil podoben error:
>
> p.cxx:214: Internal compiler error.
> p.cxx:214: Please submit a full bug report to 'bug-g++ na prep.ai.mit.edu'.
>
> V kodi uporabljam template. Je res kaksna moznost, da se kompajlerju
> sfuzla (to se mi zdi malo verjetno), ali pa je moznost, da je kriva kaksna
> napaka v kodi? Se je kdo ze srecal s cim podobnim?

Ne, to se je ze tudi meni zgodilo. Pokazalo se je, da sem imel sintakticno
napako v programu. Ko sem napako popravil, mi je prevajalnik spet dobro delal.
Hope that helps.

Poskusi najti workaround, t.j., kodo oblikuj malo drugace.

=b

Boris Benko, dipl.ing.                | E-mail: Boris.Benko na telekom.si
Telekom Slovenije, PE Murska Sobota   |         B.Benko na s-gms.ms.edus.si
Senior Prog./Sys admin./Informatik    |         Boris.Benko na computer.org
Slu§ba za informatiko                 | Phone: +386 69 31 676