[ LUGOS ] need help ...

Milan Mati} milan.matic na guest.arnes.si
Čet Dec 18 11:45:58 CET 1997

Hi !

Hmm.. mama 32Mb EDO rama, pa Cyrix 6x86L-PR200+ ... sam zanimivo
je pa to, da je pod RedHat 4.1 delalo vse normalno, se presenecen sem bil
nad hitrostjo Xov... sedaj pa instaliram RedHat 5.0, pa mu ocitno res
neki ne pase..

Sam fora je v tem, da jst sedaj se nebi instaliral petke, pa sem moral
ker je v trenutku ko se je prikazal LILO vse zamrznilo ..

  peace,
   [indy]

Dodatne informacije o seznamu Starilist