[ LUGOS ] Primerjava Linux-Win95 PPP (bilo: Linux PPP)

Danilo Godec danci na kibla.org
Pet Dec 5 13:38:29 CET 1997

On Fri, 5 Dec 1997, Zlatko Rek wrote:

> Zdravo,
>
> Tule je primerjava, ki sem jo omenil v enem prejsnjih sporocil:
>
>             +-----------+  +-------+  +-----+  +--------+
>  Ethernet --| WinNT RAS |--| Cisco |--| Vax |--| HP 735 |-
>             +-----------+  +-------+  +-----+  +--------+
>                   |            |
> +-------------+   |            |
>
> in se vec...

Menim, da bi najprej moral sprobat hitrost prenosa (npr. download datoteke
velikost 1MB) na vseh kombinacijah. Ce tam ni (velikih) razlik, potem PPP
sam po sebi deluje cca. enako. Ca pa razlike so, pa ......

Seveda pa me tudi sicer ne cudi, da WinNT RAS deluje slabse z ne-Microsoft
PPPji (oz. deluje boljse z Microsoft PPPji). You know, world dominance
policy & stuff.

     D.

Dodatne informacije o seznamu Starilist