[ LUGOS ] Kje je disk?

Tomaz Ocepek ocepek na sk-pttsc.lj.edus.si
Sre Dec 10 18:52:20 CET 1997

ojla!

> recimo probaj pregledat nastavitve v setupu.. glede mode-a al je normal
> al large.. pa te finte.. fajn je ce je normal recimo, ceprav naj nebi
> melo veze npr lilo zaradi tega sploh ne deluje.

hmm koker jest vem linux ne gleda na nastavitve biosa... zarad njega mas
lohka v bisou nastimanih 100 flopertarjev pa se ne vem kwa, ampak bo on
sam ugotovu kok jih res imas... tako da... nima bios blage veze z linuxom

lp,
tomaz

Dodatne informacije o seznamu Starilist