[ LUGOS ] Linux PPP

Dusan Matic milan.matic na guest.arnes.si
Čet Dec 4 21:29:08 CET 1997

Hi !

> Mene tudi zanima. Opazil sem, da kombinacija Win95+PPP+X_Win32 dela vsaj
> dvakrat hitreje kot Linux+PPP+XFree386!

No, sam imam dolocene izkusnje s podobnimi problemi. Namrec ko sem imel
se Slackware, 486/16mb, Xfree386 mi je sama internet povezava neznonsko
pocati delala.... Pod win95 pa normalno .. Od nabave nove pentium plate
in 32Mb rama pa so problemi izginili .. no dejsto je tud, da sem presaltal
na RedHat ...

   outrage -> indy -> manipulator

Dodatne informacije o seznamu Starilist