[ LUGOS ] Linux PPP

Andrej Presern andrejp na luz.fe.uni-lj.si
Čet Dec 4 16:01:13 CET 1997

Iztok Heric wrote:

> Hi !
>
> Verjetno ni kriv port speed. Lahko ga poskusis nastaviti na vec,
> a najbrz ne bo pomagalo. Tudi sam sem imel podobne probleme...

Vecina modemov podpira do 4-kratno kompresijo podatkov, torej se DTE
hitrost se kako pozna. Ne glede na to, da to pri prenosu kompresiranih
podatkov ne vpliva bistveno, se vseeno pozna pri headerjih paketkov in
drugih oblikah podatkov (ali drugace: ni vse, kar gre po kablu,
skompresirano).

> Po dolgem mucenju sem odkril krivdo v kernelu (?), namrec imel sem ga
> skompajliranega z izbrano opcijo "Optimize as router, not host" (ali nekaj
> takega), potem mi je pa hudic ocitno zaviral maksimalen pretok paketkov.
> Ko sem to izklopil (ne vem kaj sem se vse spreminjal) in ga ponovno
> prevedel,
> mi je slo dobro (3,1 k/s, pri 28.800).

Optimize as router nima veze s serijskimi porti.

Andrej

Dodatne informacije o seznamu Starilist