[ LUGOS ] Struktura

Metod Kozelj metod.kozelj na rzs-hm.si
Pet Dec 26 10:53:52 CET 1997

Howdy!

On Thu, 25 Dec 1997, The Creator wrote:

> To ni bilo pljuvanje, to je bilo dejstvo!

Eh, tukajle si pa zamocil.

> Nekdo, ki ni nikoli delal z WYSISOWYG (What you se is source of what
> you'll get), zanj je pisanje dokumentov ki zahtevajo kompilanje (TEX,
> POVRAY, ...) mora. A bos rekel, da si videl tex in rekel heja to je pa
> ful noro, pred tem pa delal s samoimi Win(BS)wordi ipd?

Potemtakem ti trdis, da je edino sprejemljivo programiranje taksno, kjer z
misjo skupaj skladas skatle (one okrogle, pa pravokotne pa 'karo oblike'),
potem pa od racunalnika pricakujes delujoc program. No, saj ne recem, da
stvar ne bi delovala, celo vec, WYSIWYG ... Ampak! Ce bi hotel narediti
nekaj malo bolj kompleksnega kot pa 'Hello world' bi se kmalu zastrikal.

                           ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

> Tudi tu bi te rad popravil. TEX ima nekaj stvari ki so zelo fine, tudi
> kar mocen je, nikaakor pa ni najboljsi.

Zgoraj sem zapisal 'za pisanje resnejsih tekstov' med katere se
kvalificirajo razne seminarske in diplomske naloge, uporabniski
prirocniki, clanki za strokovne revije, ce hoces tudi kolokviji ali
kontrolne naloge, nikakor pa ne kaksni srcki in 'umetniski' teksti ter
'put-it-here' preseravanja. Sicer pa, ce ces nekaj bolj umetniskega, tudi
s kaksnim Wordom ne bos prav dalec prisel, slej ko prej bos moral
uporabiti kaksen 'xxxxpublisher' ali pa vsaj kaksen program v stilu
'CorelDraw'.

> Primer: a lahko naredis nekaj v barvah? Na nivoju PS ze lahko ampak na
> nivoju TEX-a?

Ja. TeX omogoca vse. Drugo je, ce zna moj crno-beli laserski tiskalnik
barvni tekst natisniti ... Ce pa vmes uporabljam PS je pa to zato, ker je
stvar enostavnejsa kot pa da kompliciram s kaksnim drugim
DVITO-you-name-it driverjem.

> A lahko v TEX-ov dokument vlozis kancek umetniske vrednosti in naslovi
> niso vsi 100% poravnani ampak so tam, kjer si v tistem trenutku kliknil?
> A lahko v TEX-u naredis tekst v obliki srcka?

Za srcek si ze dobil odgovor (The LaTeX companion str. 56). Pa se starejsa
referenca, kjer je obikovanje odstavkov nekoliko bolj 'clumsy': Batagelj,
Golli: Povabilo vTeX, LaTeX, BibTeX, PiCTeX str. 113.

> Vesele bozicne praznike in Srecno Noovo letoo iz ta trenutek soncne
> Columbije (tiste zraven Washingtona, USA)

Tudi Ljubljana je bila vceraj (na Bozic) soncna.

Peace!
  Mkx

Dodatne informacije o seznamu Starilist