[ LUGOS ] Struktura

Renato Lukac Renato na s-gms.ms.edus.si
Čet Dec 25 19:26:41 CET 1997

On Thu, 25 Dec 1997, The Creator wrote:

> To ni bilo pljuvanje, to je bilo dejstvo!
to ni dejstvo, to je mnenje nekoga

> Nekdo, ki ni nikoli delal z WYSISOWYG (What you se is source of what
> you'll get), zanj je pisanje dokumentov ki zahtevajo kompilanje (TEX,
> POVRAY, ...) mora. A bos rekel, da si videl tex in rekel heja to je pa
> ful noro, pred tem pa delal s samoimi Win(BS)wordi ipd?
jaz recimo ja, potem ko se je ves junk pod vindofsi sesuval ob resnem
delu (sem pa prej prisegal na Atarijev Signum, recimo pet let nazaj)

> Tudi tu bi te rad popravil. TEX ima nekaj stvari ki so zelo fine, tudi
> kar mocen je, nikaakor pa ni najboljsi.
kaj je najboljse je RELATIVNO, torej je brezveze o tem govoriti, ker ni
nekih absolutnih meril.

> Primer: a lahko naredis nekaj v barvah? Na nivoju PS ze lahko ampak na
> nivoju TEX-a?
Jaz delam z barvnim besedilom (colordvi, \textRed etc)

> A lahko v TEX-ov dokument vlozis kancek umetniske vrednosti in naslovi
> niso vsi 100% poravnani ampak so tam, kjer si v tistem trenutku kliknil?
kliknil? kssssss, kssss, ksssss saj TeX ni za 'klikarje'

> A lahko v TEX-u naredis tekst v obliki srcka?
Jaz se sicer s takimi stosi ne ubadam, sem pa preprican, da bo kdo z liste
tudi to pojasnil

> Ce si na eno od teh vprasanj odgovoril drugace kot ja, potem si ze zamocil.
Drzna izjava, ni kaj. Ali pa izziv?

> Vesele bozicne praznike in Srecno Noovo letoo iz ta trenutek soncne
> Columbije (tiste zraven Washingtona, USA)
Enako!!! Tudi pri nas v Premurju je bilo danes soncno :-)

lp, lr
        ( o o ) Window$ is living proof of Murphy's Law -(@ @)-
|Renato Lukac       ** * **  |Email:renato na s-gms.ms.edus.si          |
|Gimnazija M.Sobota  G M S   |WWW:http://www.s-gms.ms.edus.si/renato/|
|Slovenija          *******  |Tel.: + 386 / (0)69 / 38-260-106       |