[ LUGOS ] Linux PPP

Zlatko Rek zlatko.rek na fs.uni-lj.si
Čet Dec 4 14:00:21 CET 1997

Matjaz Godec wrote:

> A imas Win95 X server, ali na kak nacin odpiras remote clienta ?

X sever pod Win95 je Starnet-ov (http://www.starnet.com/) X_Win32
server.

> Aja se k prvotnemu vprasanju.
> Probaj asyncmap 0 in definitivno spusti mtu in mru ven.

Sem poskusil z in brez 'asyncmap 0'. Isti smorn.
Me je pa ta debata sprovocirala, da bom  s stoparico primerjal
cas, ki ga porabi remote client za odpiranje okna na X serverju pod
Win95 in Linuxom. Mogoce bom porocal ze jutri.

Lep pozdrav.

	Zlatko

Dr. Zlatko Rek                          |     Phone: +386 61 1771 200
Faculty of Mechanical Engineering       |            +386 61 1771 150
Lab. for Fluid Dynamics and Thermodyn.  |       Fax: +386 61 218 567
Askerceva 6                             |    E-mail:
zlatko.rek na fs.uni-lj.si
SI-1000 Ljubljana, SLOVENIA             |       WWW:
http://www2.ijs.si/~rek