[ LUGOS ] C funkcija

Jernej Kovse jernej.kovse na uni-mb.si
Pon Dec 15 22:24:11 CET 1997

On Mon, 15 Dec 1997, Boris Pozar wrote:

> Zanima me, ce ima kdo knjiznico s funkcijo, ki pretvarja spremenljivke
> tipa integer v spremenljivke tipa char? Za linux gcc.

Wow, cakaj kako to mislis: Pretvarja?

Ti lahko cast naredis rocno, pravzaprav se to pricakuje od dobrega
programerja:

V C-ju gre za nekaj taksnega:

int a = 8;
char b = (int)a;

V C++ pa imas dve moznosti: Ali uporabis zgoraj napisano, ali
pa tretiras int kot neko 'funkcijo', ki ti bo naredila cast, torej:

int a = 8;
char b = int(a);

Pazi, pri taksni pretvorbi moras vedeti kaj delas: int je dolg 2 byta,
char pa samo en byte (To ne velja za vse C/C++ compilerje in je odvisno od
platforme). Torej pri pretvorbi iz 'visjega' v 'nizji' tip (demotion)
moras paziti kaj delas, pri pretvorbi iz 'nizjega' v 'visji' tip
(promotion) pa praviloma nimas teh skrbi.

Upam, da sem prav razumel vprasanje.

Jernej

  Jernej Kovse       E-mail: jernej.kovse na uni-mb.si
  Simekova 22           WWW: http://www2.feri.uni-mb.si/~jernej
  2000 Maribor
  Slovenia                 CS Student
                      University of Maribor
     Faculty of Electrical Engineering and Computer Science