[ LUGOS ] Struktura

Metod Kozelj metod.kozelj na rzs-hm.si
Čet Dec 25 18:16:48 CET 1997

Howdy!

On Thu, 25 Dec 1997, The Creator wrote:

> On Thu, 25 Dec 1997, Tine Zorko wrote:

[ snip ]

> [...]

[ snip ]

> Kar pa se tice programiranja, pa obstaja WPE, ki je user inetrface za
> programiranje, zelo podoben Borlandovim, in se obarva ti sintakso.

Emacs (in xemacs) je zelo dober editor. Poleg tega, da omogoca pisanje
tekstov, je tudi 'IDE' za vse sorte opravkov: programiranje v C in C++
(poleg tega pa se v Fortranu, ampak 'who cares' ...), pisanje tekstov v
TeXu in LaTeXu, pisanje shell skript, pisanje SGML (torej tudi HTML)
dokumentov, ... V vseh teh nacinih barva sintakso, pri vecini moznosti pa
imas se posebne menuje.

Primer: ce programiras v C-ju, potem imas na voljo se ukaze za prevajanje
programov (poljuben ukaz; navadno pozene make). Ce pises TeX dokumente,
imas na voljo se ukaze za 'prevajanje', predpregled in tiskanje umotvora,

[ snip ]

> Poglej si Lyx. Drugace pa je Tex mora!

Eh, ne ti sedaj 'TeX je mora'. Ce ti ni vsec, ni treba pljuvati po njem.
Ko se ga malo navadis, je cisto vredu. Tudi ce ne uporabljas kaksnega
Lyxa.

Vse je stvar navade. Ce si navajen raznih WYSIAWYG (What you see is almost
what you get) editorjev, potem je (La)TeX res malo nepripraven. Sicer je
pa TeX najboljsa stvar za pisanje resnejsih tekstov.

Peace!
  Mkx

Dodatne informacije o seznamu Starilist