[ LUGOS ] Linux PPP

Zlatko Rek zlatko.rek na fs.uni-lj.si
Čet Dec 4 09:46:25 CET 1997

Zdravo,

> V zadnjem casu sem opazil da mi PPP connection pod Linuxom deluje zelo
> pocasi pa ne vem zakaj?!?! Lepo bi prosil koga, ki se je ze ukvarjal s
> taksnim ali drugacnim Linux PPP tuningom, da mi pove kaksne nastavitve naj
> uporabljam (se pravi mru/mtu ter asyncmap/escape etc.).

Mene tudi zanima. Opazil sem, da kombinacija Win95+PPP+X_Win32 dela vsaj
dvakrat hitreje kot Linux+PPP+XFree386!

> Pa zanima me tudi kako je zdaj s tem modem to port speedom, ki je bil
> vcasih maximum 38400?!?! A lahko nastimam to na 115200?

Ce imas UART 16550 na serijski kartici lahko.

Lep pozdrav.

	Zlatko

Dr. Zlatko Rek                          |     Phone: +386 61 1771 200
Faculty of Mechanical Engineering       |            +386 61 1771 150
Lab. for Fluid Dynamics and Thermodyn.  |       Fax: +386 61 218 567
Askerceva 6                             |    E-mail:
zlatko.rek na fs.uni-lj.si
SI-1000 Ljubljana, SLOVENIA             |       WWW:
http://www2.ijs.si/~rek