[ LUGOS ] RE:

Jernej Horvat zagi na kibla.org
Ned Dec 7 16:43:43 CET 1997

> Date:          Sat, 06 Dec 1997 16:26:27 -0000 ()
> From:          Alen Salamun <snowman na hal9000.zrcalo.si>
> To:            Jernej Horvat <zagi na kibla.org>
> Subject:       Re: [ LUGOS ] RE:
> Cc:            lugos-list na lugos.si

> What is your problem?? (hahaha ni slovensko...Tozi me). Ce nek tipson pac nekaj
> napise v nizozemscini sem pa lepo povedal naj napise v slo ali pa eng ce pac ne
> zna slo..Lamer...

Se je pac zmocil....in potem bo na listo zgrmelo xx odgovorov...nakar
na teh xx se xxx itd....

Saj se spomnis politics.38 in tistega cro vs yu msg-war ?

Nobeden ni hotel nehati, ker je vsak mislil da ima prav. Sic.

EOD.

PS: niti nizozemsko ni. ;-)  (i know it press)

                                            Jernej Horvat

...Line noise provided by Telekom Slovenija - a remarkable bunch of idiots.
               > All the standard disclaimers apply. <

Dodatne informacije o seznamu Starilist