[ LUGOS ] talk

Dusan Matic milan.matic na guest.arnes.si
Sre Dec 3 18:30:55 CET 1997

> Problem! Talk mi izpise '[Couldn't bind to control socket : Cannot
> assign requested address (99)]' to je pa tudi vse kar naredi...
> Any idea? To se mi je ze dogajalo pa sem zadevo resil, zadaj se pa ne
> spomnim kako...

Po moje nimas vredu postimane /etc/hosts datoteke, namrec ko si na
internet povezan, mora bit tvoj IP number vpisan pred tvojim lokalnim
hostnameom v /etc/hosts datoteki.

      Peace !

       Dusan Matic   technotron BBS - 2:380/170  * Linux support site
       Pod smreko 7  tel: (068) 51-687           * 100% free download
       8340 Crnomelj open: temporary down        * LUGOS member
       SLOVENIA      milan.matic na guest.arnes.si  (http://www.lugos.si)

Dodatne informacije o seznamu Starilist