[ LUGOS ] boot/root diskete

Blaz Podrzaj blayo na mailhost.net
Ned Dec 7 16:12:14 CET 1997

Yo!

> From: Metod Kozelj

> Katere knjiznice kaksen program potrebuje, ugotovis z 'ldd':

Jah to vem...in ve ali manj vse zadeve uporabljajo samo libc...

> hasso:~$ ldd /bin/rm
>         libc.so.5 => /lib/libc.so.5
>
> Kaj vse rabis za delovanje ld.so, pa pise v man ld.so:
>
> ..
> FILES
>        /lib/ld.so          execution time linker/loader
>        /etc/ld.so.cache    File containing  a  compiled  list  of
>                            directories  in  which  to  search for
>                            libraries and an ordered list of  can-
>                            didate libraries.
>        lib*.so.version     shared libraries
>        lib*.sa             exported initialized library data.
> ..

Ja pismo...v bistvu me najbolj razjezi, ce mi nekdo pove nekaj kar ze vem
in sem
vedel ze prej :) Namrec nikoli ne pridem na listo in ne vprasam necesa
preden ne
preberem vseh man in HOWTO zadev :) pa saj je vseeno pac ti nisi mogel
vedeti,
da sem jaz te zadeve ze prej nastudiral...

Vse te libze sem includal na root disk, cache sem naredil s chroot, naredil
image,
ga zakompresiral, spravil na disketo, resetiral, zadevo znova pognal z boot
disketo,
vstavil root disketo, nakar mi je izpisalo VFS mounting root tralala...in
to je bilo vse...

Zato me v bistvu zanima, ce je kdo ze kdaj pocel to, se pravi poizkusal
narediti
dinamicno ELF root disketo?!?! Ker me pac zanimajo izkusnje (s to zadevo)
nekoga
drugega in ne kaj pise v man in HOWTO dokumentih *shrug* *ponder* *cackle*
:)

lp,

BlaYO

Dodatne informacije o seznamu Starilist