[ LUGOS ] Kje je disk?

Timotej Ecimovic - Cic cic na fiz.uni-lj.si
Tor Dec 9 20:37:52 CET 1997

Hiya!

A je kdo imel kdaj naslednje probleme:

Diskovje mam takole:
  primary master: Western Digital 540 Mb
  primary slave:  Quatum Maverick 540 Mb
  secondary master: Wearnes CD-ROM
  secondary slave:  Quantum Fireball 1089 Mb

BIOS mi vse vidi. Jumperji za slave-master so pravilno nastavljeni.

Linux mi pa recimo vsake tretjic-cetrtic, ko se mi buta,
ne spozna bodisi secondary masterja ali pa secondary slava.
Recimo najde CDROM in ne najde FIreballa, ali obratno.
Ampak samo vsake tretjic ali cetrtic... Sicer je ok.

Mam celo hdc=cdrom in hdd=2112,16,63 parametre za kernel podane
iz lilota in takrat mi recimo za hdd rece:
  hdd: non-IDE drive.

A je mozno da zadeva rata zato, ker mam oba (CDROM in Fireball) na
istem kablu iz napajalnika?

Cic

Dodatne informacije o seznamu Starilist