[ LUGOS ] Re: your mail

David Klasinc bigwhale na capybara.sk-pttsc.lj.edus.si
Tor Dec 2 21:42:00 CET 1997

On Tue, 2 Dec 1997, bibliotheek enschede wrote:

> aloha, kennie ook nederlans typen ?? LINUX rules

Um? Hmm... HI! I DAVID!  WE COME IN PEACE!

*cackle*

ObLinux:
 Hm, Nekako mi ni uspelo po uspesno instaliranem apache-SSL ponovno
prevesti navadnega, non-secure httpd, nekje sem zasledil, da se to v
bistvu da... *scratch* Je komu to ze uspelo? Ko sem pobrskal v Makefile,
kako sploh zgledal httpd: sem opazil, da vse kar naredi je da ne includa
tisti knjiznic potrebinh za delovanje SSLja... Normalno na koncu linker
zacvili...

 Hm, ja vem... Roxen ima to vse lepo oh in psloh postimano.. Ampak me ne
zanima :P *grin*

David!

"To wildly go, where no whale has gone before!"

Dodatne informacije o seznamu Starilist