[ LUGOS ] [ WAY OFF-TOPIC ] MUSE

Metod Kozelj metod.kozelj na rzs-hm.si
Tor Dec 30 15:09:38 CET 1997

Howdy!

> Uhm... Hm.. ok... Sicer bi tole moglo bit ObApache, ampak vseeno...
> Obstaja en Modul za Apache, ki dela tisto konverzijo fontov iz cp1250 v
> iso in obratno, kaj jaz vem kaj se vse...  Ampak zadeva ne zna naredit
> konverzije tistega, ki je napisano na form gumbih... ie: <input
> type="submit" value="Ch, Sh, Zh"> in tisti ch sh in zh, so vedno ene
> smesne kwake... :) Je kdo ze imel podobne probleme? :)

A si preprican, da tisti modul ne dela pravilno? Jaz bi prej rekel, da
Netscape kaj zamoci. Stvar lahko pogledas tako, da pogledas kaj dobesedno
ti poslje server. Recimo takole:

/\/\/\/\/\/\
$ telnet myserver 80
GET /path/to/document/doc.html?some&options HTTP/1.0

$
/\/\/\/\/\/\
Stvar ti na stdout izpljune tisto, kar server poslje klientu. Potem pa
pogledas, ce so sumniki v form gumbih enako zakodirani kot sicer v
besedilu.

Po drugi strani pa je lahko to tudi feature: recimo da zelis dati nekomu
na voljo izbiro sumnikov. Potem pac pokazes vse izbir sumnikov v 'native'
formatu, pa naj clovek izbere tiste, ki so pravilno prikazani (ceprav
verjetno niso nobeni, torej je na uporabniku da poizkusa). Se pravi,
sumniki po ISO so zapisani kot ISO, sumniki po CP852 po svoje, se kaksni
drugi (recimo UNICODE) pa po svoje.

Vsekakor pa mi je bolj vsec resitev s kaksno <em>pametno</em> CGI skripto.
Prav nic mi ni vsec, ce moram za ime dokumenta dodajat se kaksne cudne
kwake in opcije, da se stvar zgodi. Bolj vsec mi je, ce je stvar skrita v
URL-ju.

Peace!
  Mkx

Dodatne informacije o seznamu Starilist