[ LUGOS ] Remote backup

Metod Kozelj metod.kozelj na rzs-hm.si
Ned Dec 21 21:50:15 CET 1997

Howdy!

On Sun, 21 Dec 1997, Zlatko Rek wrote:

> Kako bi uporabil DAT enoto na HP delovni postaji kot backup
> device za Linux. Na misel mi prideta ti dve moznosti:
>
>   - uporaba tar na Linuxu z opcijo '-f host:/dev/rmt/0m'
>
>   - export / na Linuxu, mountanje na HPju in nato uporaba
>     tar | cpio | fbackup.

Jaz uporabljam drugo. Po mojem mnenju je pa priblizno enako zanesljivo kar
se tice zapisa na trak. Prednost prvega je, da softversko kompresijo (ce
jo uporabljas) naredi Linux masina (torej HP s tem ni obremenjen),
prednost drugega pa, da nimas tezav z urniki backupa. Pri drugi varianti
zna nastati tezava z backupom vsebine direktorija /dev/, cisto mozno je,
da HP ne bo znal pravilno shraniti tisti device fajlov.

Zakaj jaz uporabljam drugo: z ene Linux masine delam backup (poleg same
masine) se treh Linux masin. Backup naredim naenkrat (eno masino za
drugo). To velja tako za full-backup kot tudi za inkrementalni backup.

Restore datotek na remote masinah je tudi enostaven: na lokalni masini
naredim 'dd if=/dev/nst0 of=backup.tar.gz', potem pa na remote masini
mountam disk lokalne masine in stvar odtaram. Stvar je preizkusena v
praksi: na eni remote masini je kresiral disk. Po zamenjavi diska in
kopiranju backup datoteke s traku na disk sem porabil priblizno 5 minut
(boot z diskete, mount diska, tar -zxf ..., lilo) in sistem je bil zopet
pokonci.

Peace!
  Mkx

Dodatne informacije o seznamu Starilist