[ LUGOS ] Se nekaj o FTP transferu

David Klasinc bigwhale na capybara.sk-pttsc.lj.edus.si
Ned Dec 7 10:48:06 CET 1997

On Sun, 7 Dec 1997, Blaz Podrzaj wrote:

> A ima kdo kaksno idejo zakaj je bil transfer 4x pocasnejsi kot bi moral
> biti?!?! Je mogoce zaradi same hitrosti client masine? Mogoce zaradi fat32
> particije na disku client masine? Ali je vzrok mogoce v Linux boot disketi
> s katere se je zagnal sistem na client masini?

 Tukaj je se dosti drugih stvari, ki vplivajo na transfer rate... S
kaksnimi kabli je narejena mreza, kaksne so mrezne kartice v obeh
racunalnikih (ja, razlicne mrezne kartice lahko bremzajo vso zadevo),
poleg tega se pri TCP/IP prenosu v paketih prenasajo se druge informacije,
ki niso podatki, ki jih ti prenasas...

Sploh pa zakaj bi transfer rate moral biti tako velik? Pa kaj ce je
10Base2 oz 10BaseT deklariran z 10Mb/s... ;> Za Windowse tudi pise, da
delajo na 8Mb rama... *cackle*

Meni pri FTPju ni nikoli uspelo doseci hitrosti nad 800Kb/s, pa sem imel
dve 3COM kartice, in racunalnika sta bila tri metre narazen... Pri IPX
povezavi, je prislo do prenosa skoraj 900Kb/s...

David!

"To wildly go, where no whale has gone before!"

Dodatne informacije o seznamu Starilist