[ LUGOS ] Zmrz

Miha Tomsic Mike miha.tomsic na fmf.uni-lj.si
Ned Dec 14 08:56:12 CET 1997

	Hojla!

Vceraj mi je Linux prvic zares zmrznil.

Ko me ravno ni bilo za racunalniom in je tekel screensaver, sem zaslisal
presunljivo ruzenej po disku. Zlepa ni hotelo prenahati, zato sem v xtermu
poskusil pognati top, da bi videl, kdo tako ruzi. Vse se je dogajalo
izjemno pocasi, kot je v navadi za preobremenjen sistem. Ko se je top ukaz
koncno izvedel, je rekel, da ne najde libc.so.5, zajokal se nekaj o
nekem mapu in me je lepo vrnil v ukazno vrstico. Ko sem to se trikrat
poskusil, je bil rezultat isti. Zato sem poskusil Ctrl-Alt-F1 skociti v
tekstovno konzolo, da bi lahko stvar raziskal, ampak ko se je graficni
nacin od Xov ugasnil, je ekran ostal crn. Nobena tipka ni dajala znakov
zivljenja od sebe, pomagal je sele reset.

Se komu sanja, zakaj bi sploh prislo do te napake?

Aja, kernel je 2.0.27, Slackware96, libc je 5.3.12.

Se nekaj:

Po rebootu, ki je potekal povsem normalno (seveda je moral fsck pospraviti
disk), sem si ogledal loge. Opazil sem, da se mi obuvanje Linuxa vedno
zacne z:

Dec 12 20:29:01 AltaMarea kernel: Cannot find map file.
Dec 12 20:29:01 AltaMarea kernel: Console: 16 point font, 400 scans
Dec 12 20:29:01 AltaMarea kernel: Console: colour VGA+ 80x25, 1 virtual console
..

Kaksen map file je to, zakaj ga ni in kdo ga potrebuje?

Hvala.

	Bye, Mike...

 - Miha Tomsic Mike -- C. na postajo 55 -- 1351 Brezovica pri Lj. -- SLOVENIA -
 - home-made -- electronics -- music -- industrial -- physics -- net -- linux -
 - phylosophy -- poetry -- arts ---- Lower Parts of Abdomen ---- Josef Banale -

Dodatne informacije o seznamu Starilist