[ LUGOS ] Primerjava Linux-Win95 PPP (bilo: Linux PPP)

Blaz Podrzaj blayo na mailhost.net
Ned Dec 7 03:00:07 CET 1997

Yo!

----------
> From: Iztok Heric

> Skoda je reinstalirati komplet... Mogoce bo res pomagalo, ce dobis kje
> kako novejso razlicico pppd-ja.
> Prej sem imel RH 4.0 distribucijo, in sem imel ISTE probleme, torej
> transfer mi v nobenem primeru ni tekel vec kot 2KB/s, medtem, ko pa
> mi je v winnt slo cez 3KB/s. Mucenje s pppd options ni pomagalo...
> Zdaj imam RH 4.2 in problemov ni vec. Mocno se mi zdi, da sem imel
> kernel skompajliran z izbrano opcijo (recimo menuconfig) "Optimize
> as router not host" v network nastavitvah - ali pa celo se kako
> drugo lame opcijo.
> [...]
Hmm...ja po pravici povedano se mi ne ljubi reistalirati kompletnega
Linuxa, ker imam kar dosti stvari narejenih po svoje, in se vedno
vztrajam pri Slackware 3.0 (seveda je zadeva navita in sfrizirana:)

No nekako sem potem dodal asyncmap 0 v /etc/ppp/options in zadeva
ocitno laufa hitreje kot prej (samo ni mi jasno zakaj, saj je asyncmap 0
default opcija). V glavnem nic mi ni jasno. Sedaj imam razmerje RX/TX
mogoce 1.5/1, samo po mojem tx bloki niso enako veliki kot rx, namrec
po pppstats statistiki zgleda vse v redu (recimo 10MB_IN/0.5MB_OUT).
Enostavno mi sedaj ni jasno kaj meri statistika pod ifconfigom?!?!

lp,

BlaYO

Dodatne informacije o seznamu Starilist