[ LUGOS ] tezave s filtriranjem poste

RHS Linux User arso na vitranc.e5.ijs.si
Pon Dec 1 14:11:39 CET 1997

Zivjo!

Za pregledovanje poste uporabljam exmh, ki lahko filtrira e-maile prek
programa rcvstore .  To moznost sem skusal izkoristiti in sem si v home
direktoriju nastavil datoteko .maildelivery. Na koncu te datoteke je naslednja
vrstica:
  default    -      |  ?  "/usr/lib/mh/rcvstore +inbox"
Ta vrstica naj bi vso posto, ki ni bila filtrirana (razporejena po enem od
kriterijev v prejsnjih vrsticah) dostavila v mapo inbox.

Tezava je v tem, da zadeva vcasih ne deluje. Stvar se konca tako, da se mi
samo del poste razvrsti po mapah, qmail (ali exmh ??) pa mi postavi
Mailbox.lock v home direktoriju in ne dovoli, da bi se Mailbox izpraznil (vsaj
posta se ne izgubi).
Sam  nisem uspel ugotoviti, kje je problem, zato prosim za nasvete.

LP,

arso

Dodatne informacije o seznamu Starilist