[ LUGOS ] Problemi s CD-ROMom

Metod Kozelj metod.kozelj na rzs-hm.si
Sob Dec 13 15:25:37 CET 1997

Howdy!

On Sat, 13 Dec 1997, Borut Mrak wrote:

> Zivjo vsi!
>
> Ob bootanju linuxa imam probleme, ce je v CD-ROM enoti
> kaksen glasbeni CD. Izpise mi to:
>
> Dec 12 14:21:20 modprobe: Can't locate module block-major-33
> Dec 12 14:21:20 modprobe: Can't locate module block-major-34

[ snip ]

> Niti priblizno se mi ne sanja, kaj bi ti moduli bili. Ce je v
> enoti podatkovni CD, problemov ni, ce pa je enota prazna, mi
> stvar joce:
>
> hdc: tray open or drive not ready
>
> Ko nato hocem vstaviti CD, se mi tray pred nosem zapira.
> Obupno.

Tezava lahko izvira iz dejstva, da se rc skripte trudijo mountat CD-ROM.

Odvisno od tega, katero distribucijo imas instalirano. Pri meni (slackware
3.1) je po defaultu instalirana rc skripta, ki poizkusi mountat CD-ROM ob
bootanju.

Seveda sem stvar vrgel ven in si raje naredil v /etc/fstab ustrezno
vrstivo, tako da lahko vsak uporabnik CD mounta z 'mount /cdrom' in
umounta enako.

Peace!
  Mkx

Dodatne informacije o seznamu Starilist