[ LUGOS ] Diskless station...

Tomaz Ocepek ocepek na sk-pttsc.lj.edus.si
Pon Dec 8 19:46:12 CET 1997

ojla!

> On Mon, 8 Dec 1997, David Klasinc wrote:
>
>  Da ne bomo samo ugotavljali, transfer po kablu, me zanima kolk kaj
> uporabljate diskless workstations.... Boot iz EEPROMa kartice in potem v
> linux in TAA-DAA! :) Pa imas malo pametnejsi dumb terminal :)

hja jest se tud s tem ubadam.. sam da mi zadeve ne boota iz eproma, ampak
se loada preko bootp... samo mam en problem, ker mi enkra nalozi kernel iz
serverja drugic pa ne in spet dela in spet ne... (mislim da ko client
isce bootp server ga ne najde ali pa ga najde..) bootp imam na serverju z
bootpd -s (standalone)... probal sem ze obe varjanti, preko inetd in
standalone... rezultat je v obeh primerih isti. poleg tega pa je se
problem ker kadar se zadeva nalozi iz prebere kernel se zadeva potem obesi
pri loadanju vfs-ja (pravi Unable to mount root VFS)

lp,
tomaz

Dodatne informacije o seznamu Starilist