[ LUGOS ] Primerjava Linux-Win95 PPP (bilo: Linux PPP)

Blaz Podrzaj blayo na mailhost.net
Sob Dec 6 09:06:27 CET 1997

Yo!

----------
> From: Boris Benko & ostali Co.

>  Pri PPP povezavi sta dve meritvi, latency, ter bandwidth. Prva je v
bistvu
> reakcijski cas, ko recimo posljes tja znak, ter ga dobis nazaj. Pri
drugem pa je
> kolicina prenesenih podatkov na casovno enoto. Ce delas fajl transferje,
potem je
> vazno ta drugo, ce pa dosti delas z telnetom ali cim takim, pa je vazno
prvo.
> Latency se ponavadi poslabsa, ce se recimo konektas z modemom na access
point, od
> [...]
Tkole bom rekel. Jaz zase vem da nisem po župi priplaval :) Se pravi vse
imam
nastimano tako kot je treba...init za modem je ATZ, potem hitrost
modem/port je
115200 v nvram-u /etc/ppp/options in sersetup...v /etc/ppp/options imam
mru/mtu
1500 zato ker mi iz neznanih razlogov pap connection na arnes force-a na
1524
(I don't have a clue why) in se zadeva plazi neverjetno pocasi...se pravi
na
1500 dela vsaj za silo...

Testiral sem pa z nicemer drugim kot s ftp transferom :) in takole se je
pokazalo:
Win95 PPP deluje OK (transfer je vedno med 3.5 in 3.8 kB/sec), pod Linux
zadevo
pa zadeva najprej leti recimo z 3.5 kB/sec nato pa zacne padati iz neznanih
razlogov (v bistvu transfer ucasih kar "zašteka" pri mtu/mru 1524 pa je v
vecini
primerov prislo do timeouta--->da ne bo pomote...nisem priplaval po župi in
ne
nikoli ne ftp-jam iz Botsvane ali Zimbabweja). Vedno opazujem tudi ifconfig

RX/TX statistiko in neverjetno, zadeva je skoraj vedno 1/1, dogaja pa se
samo
ftp transfer v mojo smer?!?!? Se pravi po koncu Win95 PPP sessiona je
statistika
recimo 9MB_RX/1MB_TX, po koncu Linux PPP sessiona pa je ta statistikja
9MB_RX/8.5MB_TX (neverjetno...skoraj za vsak sprejet paket Linux oz pppd
poslje
svoj paket?!?!?)

Vse nastavitve so enake tako pod Win95 kot pod Linuxom...se pravi HW flow,
115000
bit rate modem/port, mru/mtu 1500 (ker mi drugace host zadevo postavi na
1524:)
Ne poganjam nobenih X-ov na daljavo ipd. zadevo sem preizkusal izkljucno s
ftp
transferom...

Any idea? Mogoce Asyncmap/Escape?!?! Ker mi drugace preostane samo se ena
in to
najbolj radikalna resitev in to je rekompajlanje pppd-ja ali celo
reinstalacija
kompletnega Linux-a...

lp,

BlaYO