[ LUGOS ] diald

David Klasinc bigwhale na capybara.sk-pttsc.lj.edus.si
Ned Avg 17 14:23:16 CEST 1997

On Sun, 17 Aug 1997, Andrej Cedilnik wrote:

> Ali je že kdo uspešno inštaliral diald?
>
> ratalo mi je naresti, da se mi avtomatsko priklopi na Inet, ko dam
> recimo ping ali pa telnet. Vendar mi to deluje le na lokalni mašini. V
> bistvu ne vem kaj je treba narediti pri ostalih računalnikih v mreži, da
> bo stvar delovala. Ostali računalniki so win95 in win311.

Jaz ga uporabljam ze cca pol leta... pa dela brez problema..

Kar se pa pinga tice, se mi zdi, da se skozi IP Masquerading ne bo
prebil... Nisem pa 100% preprican :)

Basicaly... Ce ti dela iz lokalne mashine, potem bi moralo tudi iz vseh
ostalih, seveda ce je lokalna mreza postimana tkao kot treba :)

David!

Dodatne informacije o seznamu Starilist