[ LUGOS ] flood detection

Andrej Presern andrejp na luz.fe.uni-lj.si
Pet Avg 22 12:37:27 CEST 1997

Damjan Lampret wrote:

> ne ne. verjetno si me razumel, da detektiram to, ce nekdo na moji masini
> poskusa skenirat ali floodat ven.
>
> Tedva programcka pregledujeta pakete, ki priletijo po mrezi. zato zadetektirata
> tudi pakete, ki niso namenjeni hostu, na katerem teceta.
> tipicna uporaba bi bila :
>
> inet ---------lokalna mreza----------------------
>                      |      |      |         |   |
>                      |      |      |         |   |
>                   hostA   hostB  hostC    hostD  hostE
>
> recimo, ce na hostu hostE teceta oba detektorja, in nekdo flooda iz ineta
> [...]

Ne, mislil sem tako, kot ti. Scan portov se da narediti tako, da noben
program na masini, ki jo skeniras, ne dojame tega. Ce zelis to detektirati,
moras uporabiti posebne metode, kot je filtriranje paketkov v promiskuitetnem
nacinu ethernet kartice oz. logiranje v kernelu (npr. razni tcp wrapperji ti
tega NE bodo pokazali, prav tako to ni mogoce, ce nimas mreze na skupnem
kablu itd..).

Andrej

Dodatne informacije o seznamu Starilist