[ LUGOS ] WP Linux

Ferenc Kiraly feri na fiz.uni-lj.si
Pet Avg 22 23:57:09 CEST 1997

	Hi!

> Pravkar je izsel WordPerfect za Linux. Dobis ga na
> p.s.s.s. Naj kdo, ki ga bo sprobal pove kako izgleda...

Evo: dobro zgleda. V precejsnji meri tako kot Wp za WinShite. Samo malo bolj
UNIXovsko. Videti je, da je precej hiter, predvse veliko, veliko hitrejsi kot
StarOffice. Zraven je cel kup T1 fontov. Preizkusil sem nekaj pradavnih fajlov,
ki sem jih naredil nekoc davno na eni drugi verziji Word Perfecta in na eni
drugi
platformi in so delali brez tezav. S fonti vred. No, da ga ne bom prevec
hvalil,
je tut nekaj tezav z njim:

1) bug v distribuciji:
    Ko ga instaliras in startas javi, da ne najde fajla guiwptxt.us. Treba je
    narediti link  guiwptxt.us -> ../wplib/guiwptxt.us v direktoriju ../wpbin.

2) en zanimiv bug: povejte mi ce je to samo pr men. Ce gres ven is WP, ko
    je kak dokument odprt in potem spet startas WP, se ohrani vecina
nastavitev
    o oknu, kateri dokument je bil odprt, etc. Samo velikost okna rata malo
manjsa.
    Ce vajo nekajkrat ponovis, postane razlika v velikosti ocitna.

	feri.

PS. rad bi slisal (bral) se koga, ki je preizkusil WP.

Dodatne informacije o seznamu Starilist