[ LUGOS ] Router.

Ferenc Kiraly feri na fiz.uni-lj.si
Čet Avg 14 10:58:41 CEST 1997

	Hi!

> Kaj pa ce imam v razunalniku z Linuxom ethernet kartico in modem. Linux
> je z
> modemom (ppp) na internetu. Ali bi tistole zgoraj delovalo tudi v
> primeru da bi iz etherneta dal za gateway Linux in brskal po internetu?

Bi delovalo, tko kot pr men doma. Imam taksnole postavitev: Dva racunalnika s
staticnimi IP adresami A.B.C.xxx, ki sta povezana z ethernetom. Eden od
racunalnikov ima
modem. Ta se poveze z racunalnikom, ki je na internetu in ima IP cifro
A.B.C.yyy  in
vzpostavi PPP link. Ta racunalnik dela tut proxyarp za oba moja racunalnika.
Ko je
linija vzpostavljena se zdi, kot da sta moja racunalnika na mrezi A.B.C.

Jaz imam sreco, ker si lahko sam izberem staticne IP cire. Poleg tega pa sta
moja
racunalnika na isti mrezi kot racunalnik na internetu (A.B.C). Ce pa imas celo
svojo
mrezo na razpolago, recimo D.E.F potem pac normalno skonfiguriras svojo mrezo,
vzpostavis link, in prepricas Internet providerja da vklopi proxyarp za celo
mrezo
D.E.F.

Ce pa tega ne mores, pa ni nic hudega. Staticne IP cifre in proxyarp niso
potrebni.
Cifro, ki ti jo doloci provider (vsakic drugo ali staticno ... vseeno je)
priredis ppp0
interfaceju, ko se modemi povezejo. Na racunalniku z modemom skonfiguriras
IP masquerading (cist simpl je). Na ethernet omrezju uporabis lokalne IP cifre,
na primer 192.168.yyy.xxx. Spet se bo zdelo, da so racunalniki na internetu,
ko bo
link vzpostavljen, vsaj za http, ftp, telnet in ostale najbolj pogoste servise.

Moznih je se vec konfiguracij, ki so pa odvisne od ...

	feri.

Dodatne informacije o seznamu Starilist