[ LUGOS ] IP ALIASING

Andrej Presern andrejp na mail.ljudmila.org
Sre Avg 13 22:43:26 CEST 1997

no kot report s hacking in progress ti povem, da je bil z geslom
zasciten dostop do kateregakoli servisa mocno odsvetovan, z
najrazlicnejsimi snifferji se je filtriralo, logiralo in nato
zbrano uporabljalo vse povprek, od pop3 do irc zvez. 1-1 povezave
vedno bolj dobivajo smisel, coax se uporablja samo v nuji.

Andrej

Dodatne informacije o seznamu Starilist