[ LUGOS ] Lilo na hdb

Metod Kozelj metod.kozelj na rzs-hm.si
Sre Avg 13 10:36:35 CEST 1997

Howdy!

> imam problem=E8ek in sicer se mi LILO no=E8e namestiti na particijo hdb1 =
=20
> (drugi disk na prvem eide kanalu) in mi pri zagonu javi, da particija ni
> formatirana. Vse drugo se mi lepo instalira. Sicer imam IBMov boot
> manager in nisem imel nikoli problema. Nekje sem prebral da lahko LILO
> boota samo iz prvih dveh diskov. Katera sta to (primarna diska na vsakem
> kanalu ali kaj)?

LILO lahko boota z vsakega diska, do katerih lahko dostopa BIOS. Obicajno
je pa tako, da BIOS podpira bootanje s prvega diska, ta je pa na (E)IDE
sistemih navadno /dev/hda. BIOS zazene programcek, ki je zapisan v MBR
tega diska. Pri instalaciji LILOta imas dve moznosti:

1. LILO nadomesti MBR. To izberes tako, da imas v lilo.conf vrstico z
   opcijo 'boot =3D /dev/hda'. V tem primeru bo LILO glavni obuvalec
   in to, katera particija je aktivna (nastavljivo z fdiskom) nima veze.

2. LILO se namesti v super block kaksne Linux particije. Takrat imas
   v lilo.conf vrstico 'boot =3D /dev/hdc3' (na primer). V tem primeru mora=
   imeti v MBR bodisi kaksen drug boot manager, lahko pa imas
   tudi neumnega DOSovega, le da imas kot aktivno particijo oznaceno
   /dev/hdc3.

Po moje je najbolje, da das LILO-ta v MBR diska /dev/hda, po mojih
izkusnjah je cisto soliden tudi pri bootanju drugih OSov. Pravzaprav ne
vem, kaj za ena zverina je tisti IBMov boot manager. Za OS/2?

Peace!
  Mkx

Dodatne informacije o seznamu Starilist