[ LUGOS ] X - memory

Andrej Presern andrejp na luz.fe.uni-lj.si
Ned Avg 31 14:04:47 CEST 1997

Gasper Fele wrote:

> Danes sem opazil nekaj cudnega...
> Po odprtju kakih 15 razlicnih programov v X sem pogledall top, ki je
> pokazal,
> da mi X zasede 20% od mojih 64M RAMa.
>
> Tako je ostalo tudi po zaprtju programov.
>
> razlaga ?

XFree server 'pusca'. Probaj ubiti X server in potem poglej se
enkrat. Je pa drugace tako, da X serverji popapajo VELIKO pomnilnika,
sploh ce imas visoko locljivost pri veliko barvah (obicajno zasedenost
proporcionalno narasca z barvami in locljivostjo, ko odpises velikost
samega serverja, kar je obicajno okoli 1.5-2 mega). Za primerjavo ti
povem, da v tem trenutku moj Accelerated X server kuri malo vec kot
10 mega (od tega je 7 mega dejansko zasedenih)..

Andrej

Dodatne informacije o seznamu Starilist