[ LUGOS ] scsi (dodatek)

Andrej Presern andrejp na luz.fe.uni-lj.si
Sob Avg 30 01:55:49 CEST 1997

David Klasinc wrote:

> Naceloma je takole... mke2fsck z badblock check bo oznacil slabe bloke in
> jih ne bo uporabljal... Ampak moje izkusnje so take, da ko disk doseze eno
> doloceno starost, gre zadeva samo se navzdol...
>
>  Ce imas stisko z diskovjem potem ga uporabi (backup backup backup :)) )
> Drugace pa nov disk, pa bo... :)

Moje izkusnje s slabimi diski (2) so naslednje: najprej je bila ena napaka..

:)

Andrej

PS: backup na disk, za katerega ves, da je fuc?:) ali ne bi bilo hitreje,
ce bi naredil kar v /dev/null?:) (BOFH press;)

Dodatne informacije o seznamu Starilist