[ LUGOS ] flood detection

Damjan Lampret damjan.lampret na arnes.si
Čet Avg 21 09:33:47 CEST 1997

heya !

se je morda kdo ze ubadal z detektiranjem icmp, syn floodov ? Skeniranjem
portov ?

Ker mi grejo take zadeve na zivce, sem napisal dva testna programcka,
detektirata ravno to. Ce se bosta obnesla, bo morda iz tega nastalo se kaj
vec.

Kdor jih zeli testirati, jih lahko potegne dol iz
http://www.s-sser.lj.edus.si/gizmox/netSMA/

Morebitne testerje bi prosil za kaksen odgovor, kako se zadeva obnese.

p.s. skoraj vsak dan odkrijem koga, ki si malo prevec dovoli na 193.2.190
netu. ;)

 Greetings,
                               \\\\|////
  Damjan Lampret               / ^   ^ \
                              {-(O)^(O)-}
Damjan Lampret  \ -------oOOOo-----U-----oOOOo--------/ Damjan Lampret
ARNES, Jamova 39 \ damjan.lampret na s-sser.lj.edus.si  / SSER, Vegova 4
SI-1000 Ljubljana +---+-------------------------+---+ SI-1000 Ljubljana
tel: +386 61 125-1515 | damjan.lampret na arnes.si | tel: +386 61 214-267
fax: +386 61 125-5454 +-----------------Oooo.---+ fax: +386 61 214-323
                            oooO        (   )
                              \_)

Dodatne informacije o seznamu Starilist