[ LUGOS ] Backup !

Jaka Mele jack na ro.zrsss.si
Pet Avg 1 07:58:16 CEST 1997

On Thu, 31 Jul 1997, Milan Gabor wrote:

> Zanima me, kaj uporabljate za backup na DAT.
> Kateri program so najbolsji oz najuporabnejsi ?
> Imam HP-SureStore DAT8i.

Zivjo

Za zacetek lahko pogledas TAPER, katerega gostimo tudi na www.lugos.si.
Z njim sem delal skoraj 2 leti in sem bil zadovoljen, sedaj pa sem
presedlal na cisto unixaski dump in restore. :) Mogoce je ta zadnja opcija
veliko enostavnejsa in obenem nudi veliko manj opcij, ampak ce se mi kaj
razsuje bom vsaj 100% da lahko naredim restore :)

       						bye, Jack

 Jaka Mele         | jaka.mele na arnes.si    | Those who do not understand Unix
 ARNES, Jamova 39  | Tel: +386 61 125-1515 |   are condemned to reinvent it,
 SI-1000 Ljubljana | Fax: +386 61 125-5454 |             poorly.
         Member of Linux User Group Of Slovenia   http://www.lugos.si/

Dodatne informacije o seznamu Starilist