[ LUGOS ] X server

Ferenc Kiraly feri na fiz.uni-lj.si
Čet Avg 7 09:08:12 CEST 1997

	Hi!

> A mi lahko kdo razlozi, kako naj uporabim svoj Linux box kot X terminal,
> se pravi da bo server tekel na moji mashini client pa se bo prek XDMCP-ja
> poganjal z druge mashine.
> V glavnem se mi ni nikakor posrecilo, zdi pa se mi da je bilo nekaj v
> zvezi 'client has no authorization to run on this server' ceprav imam
> filetek /etc/X*.hosts in v njem vpisane mashine s katerih naj bi se
> poganjal client...

1) V '../xdm/Xaccess' rabis vrstico:

    *               CHOOSER BROADCAST

    ali pa vrstico:

    tvoj_hostname     CHOOSER BROADCAST

    ce noces, da tudi drugi indirektni clienti uporabljajo tvoj chooser.

2) V '../xdm/Xservers' zakomentiraj vrstico za lokalne display. To je vrstice,
ki
    se zacne z '0:'.

3) V skripto, ki ti starta xdm (pri nekaterih je ro rc.local, pri nekaterih
rc.6, pri
    drugih pa spet nekaj takega kot /etc/init.d/xdm).

       /usr/bin/X11/xdm
       exec /usr/bin/X11/X -indirect tvoj_hostname

    Pri tem moras uporabiti tvoj pravi hostname in ne 'localhost'. Ce napises
localhost,
    bos v cooserju dobil vrstico 'localhost' poleg nje pa se 'tvoj_hostname'
in ce izberes
    'localhost' v chooserju, stvar ne bo nikoli prou dobr delala.

4) Popravi resource za chooser, da bo spodobno izgledal.

5) Ce si veren, zamoli en ocenas, ubij xdm in X server in zalaufaj skripto v
tocki 3).

Taksna postavitev je super, ce uporabljas linux box *samo* kot X-terminal.
Ce ga pa uporabljas tudi kot delovno postajo, pa bos dostopal do svojega
lokalnega
displaya kot 'tvoj_hostname:0' namesto kot ':0', kar pomeni, da tvoja delovna
postaja ne bo uporabljala mehanizmov za lokalni transport X requestov, ampak
bodo
vsi sli skozi network layer (loopback). Z manj besedami: lokalni X display bo
malo
pocasnejsi, ampak mislim, da na oko tega ne bos opazil. Ce te to vseeno moti,
pa rajsi uporabljaj kar svoj linux box, rloginaj se na ostale masine in
exportaj
DISPLAY spremenljivko. Ce hoces delati na vec masinah hkrati, tako ali tako
nimas
druge izbire.

	feri.

Dodatne informacije o seznamu Starilist