[ LUGOS ] mrezna

Edi Suc edis na radiostudent.si
Pet Avg 29 18:18:49 CEST 1997

On Fri, 29 Aug 1997, Mirjan Svagelj wrote:

> Hi!
> doma sem nasel eno mrezno kartico(no name) in jo vrgel v
> racunalnik, v kernelu sem dal podporo za vse mrezne in nekaj je nalozo
> Aug 29 13:04:21 127 kernel: NE*000 ethercard probe at 0x300: 00 40 01 40
> 4a ae
> Aug 29 13:04:21 127 kernel: eth0: NE2000 found at 0x300, using IRQ 9.
>
> kako naj preverim ce mrezna kartica dela brez da bi priklopil drug
> racunalnik ?

Ziv.

Ena varianta je da kje staknes kak program za testiranje NE2000 kartic pod
DOSom. Jest imam en NE2000 kompatibilc z disketo. Ce te znaima in si
voljan probat ce dela testni program s tvooj kartico mi privat mailej da
se dalje dogovoriva.

lp,
Edi SUC
* student at the University of Ljubljana, Slovenia
  Faculty of Computer and Information Science
* system administrator at Radio Student, Ljubljana
* linux user
* lover of Terrano (slo. Teran) wine
e-mail: Edi.Suc na radiostudent.si
        Edi.Suc na snet.fri.uni-lj.si