[ LUGOS ] URL stuff.... Was mirror something....

David Klasinc bigwhale na capybara.sk-pttsc.lj.edus.si
Sre Avg 27 17:28:50 CEST 1997

> Prednost URL-ja je, da lahko uporabniki Netscapea kliknemo nanj.

Zaenkrat mi se na nobeni listi ni nihce rekel, kako moram pisat url-je...
Ali pisem http://www.somewhere.around.com ali pa www.somewhere... Po mojem
je to nekaj takega kot bi mi ljudje zaceli dopovedovati, da moram
signature obvezno vlkjucevati v mail ki ga posiljam... Skratka brez veze..
klikanje gor ali dol...

David!

Dodatne informacije o seznamu Starilist